Budmater.pl – producent i dystrybutor betonowych prefabrykatów 2025
Budmater to rodzinna firma z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w dziedzinie materiałów budowlanych. Firma specjalizuje się w dostarczaniu wysokiej jakości prefabrykatów z betonu dla inwestycji w Polsce oraz za granicą.
Poprawa widoczności Budmater w wyszukiwarce Google
Profil klienta
Budmater zapewnia kompleksowe wsparcie przed oraz w trakcie budowy. Specjalizacją firmy jest projektowanie, produkcja oraz dostarczanie stropów prefabrykowanych, a także innych wyrobów betonowych. Budmater obsługuje inwestycje na terenie całej Polski, a także poza jej granicami, podbijając kolejne rynki. Nasza współpraca trwa od stycznia 2024 roku i stale się rozwija.
Zakres prowadzonych działań
- Strategia SEO dla Budmater
Klasycznie naszą współpracę rozpoczęliśmy od szczegółowego audytu strony Budmater, analizy konkurencji oraz sprecyzowaniem docelowego klienta. Bazując na pozyskanych informacjach, opracowaliśmy indywidualną strategię SEO. Naszym celem było poprawienie widoczności w wyszukiwarce, a tym samym zwiększenie ruchu organicznego i dotarcie do nowych klientów.
- Content marketing i research słów kluczowych
W ramach działań wstępnych przeprowadziliśmy analizę słów kluczowych oraz przygotowaliśmy listę fraz, na bazie której podjęliśmy się tworzenia nowych treści i optymalizacji już istniejącego contentu. Dodatkowo zadbaliśmy o rozwój bloga, który łączy funkcje generowania ruchu z przekazywaniem merytorycznej wiedzy. Ważnym aspektem jest też sekcja realizacji, gdzie prezentowane są większe inwestycje, w których udział brała firma Budmater.
- Optymalizacja SEO
Następnym istotnym aspektem naszych działań była optymalizacja techniczna strony Budmater.pl. Audyt pozwolił nam na wyłapanie błędów i problemów, które ograniczały możliwości strony. Natychmiast po tym podjęliśmy się działań naprawczych, które również zaowocowały poprawą widoczności w wynikach organicznych.
- Link building – linkowanie
W ramach strategii link buildingu poprawiliśmy linkowanie wewnętrzne na stronie oraz pozyskaliśmy i nadal pozyskujemy wartościowe linki zewnętrzne.
- Podbój zagranicznych rynków
Bardzo ważnym elementem naszych działań jest też stworzenie strony Budmater.cz, której celem jest rozwój firmy Budmater oraz zbudowanie widoczności na rynku czeskim.
- Reklamy Google Ads
Dodatkowo, prowadzimy kampanie reklamowe Google Ads na rynek polski i czeski, które są dodatkowym źródłem pozyskiwania klientów i przyczyniają się do wzrostu sprzedaży.
Efekty współpracy
Skuteczna współpraca między nami, a firmą Budmater przyniosła oczekiwane efekty i udało nam się poprawić widoczność strony w wyszukiwarce, gdzie średnia pozycja wielu stron już teraz znajduje się w TOP10. Wynikiem tego jest zwiększenie zainteresowania ofertą Budmater oraz coraz to lepsze efekty sprzedażowe. W kolejnych miesiącach planujemy intensywne kontynuowanie działań i oczekujemy, że przełoży się to na dalszy rozwój naszego Partnera.
Budmater – Case Study 2025 – widoczność Google Search Console
Skuteczność w wynikach wyszukiwania (w sieci) od 03.01.2024 do 11.02.2025
Skuteczność w wynikach wyszukiwania (grafika) od 03.01.2024 do 11.02.2025
Budmater – Case Study 2025 – widoczność Ahrefs
Ruch organiczny
Organiczne słowa kluczowe – TOP 1-3
Organiczne słowa kluczowe – TOP 4-10
Organiczne słowa kluczowe – TOP 11-20
Organiczne słowa kluczowe – TOP 21-50
Organiczne słowa kluczowe – TOP 51+
Budmater – Case Study 2025 – widoczność Senuto
Widoczność w Google według Senuto – TOP 3
Widoczność w Google według Senuto – TOP 10
Widoczność w Google według Senuto – TOP 50