Uczciwe SEO

Optymalizacja konwersji (CRO) sklepów internetowych i stron firmowych

UCZCIWE POZYCJONOWANIE i REKLAMA GOOGLE ADS
jakiej jeszcze nie doświadczyłeś!

U nas oprócz wysokiej jakości skutecznej usługi pozycjonowania i reklamy Google ADS,
poznasz jak prowadzić uczciwy biznes, odporny na kryzysy. 

ZROZUMIENIE

Przekonasz się jak można kupować usługę pozycjonowania w uczciwym procesie sprzedażowym, w którym zamiast manipulacji, znajdziesz chęć zrozumienia Twojego problemu, w opartej na mechanizmach rynkowych polityce cenowej.

EDUKACJA

Dzięki edukacji SEO i efektywnej kwalifikacji na usługę SEO, upewnisz się się, że dobrze wydasz swoje cenne zasoby finansowe i czasowe.

UCZCIWOŚĆ

Podpiszesz uczciwą umowę na SEO, którą rozwiązujesz kiedy chcesz, bez żadnych konsekwencji oraz z pełnią praw do zasobów, które powstaną w trakcie naszej współpracy.

ELASTYCZNOŚĆ

Otrzymasz pełną elastyczność i transparentność działań, w każdym momencie wiesz co robimy i jakie efekty dostarcza usługa SEO czy kampania reklamowa Google ADS.

OPIEKA

Docenisz obsługę premium na każdym etapie współpracy, rozmawiając i budując relację z specjalistą prowadzącym Twój projekt.

WIDOCZNOŚĆ

Zwiększysz widoczność swojej oferty w Google, mądrze i bezpiecznie wydając swój budżet marketingowy.

SPOKÓJ

Zakochasz się w każdym elemencie współpracy, nastawionej na uczciwość i chęć pomocy, a nie tylko na zysk jednej strony.

W jaki sposób klienci odbierają Twój sklep lub stronę internetową? Czy proces zakupowy przebiega płynnie, a serwis nie posiada żadnych błędów, które negatywnie wpływają na konwersje? Czy w pełni wykorzystujesz potencjał sprzedażowy swojej strony firmowej?

Sprawdź, jak możemy dostosować strategię optymalizacji CRO do unikalnych potrzeb Twojego biznesu!

Jak wygląda proces optymalizacji konwersji?

  1. Spotkanie zapoznawcze i opracowanie strategii działań – przed przystąpieniem do działania organizujemy spotkanie między naszymi zespołami. Jest to czas, kiedy możemy poznać lepiej Twój biznes, cele oraz profil Twoich klientów. Opracujemy dzięki temu spójną strategię działań.
  2. Analiza obecnych danych– kiedy poznamy już Twoje cele biznesowe przystępujemy do analiz obecnie dostępnych danych (m.in. obecnego ruchu, zdefiniowanych konwersji, parametrów technicznych czy innych dostępnych statystyk).
  3. Wdrożenie narzędzi analitycznych – po szczegółowej analizie zajmiemy się instalacją lub modyfikacją niezbędnych narzędzi analitycznych, które umożliwią nam pozyskanie danych na temat użytkowników i konwersji.
  4. Audyt CRO (w tym audyt UX i UI) – nasz specjalista podda serwis szeregom audytów obszarów, które mogą wpływać negatywnie na odczucia użytkowników i realizację celów w serwisie.
  5. Poprawa elementów wpływających na konwersję – wnioski z audytu wprowadzone zostaną do systemu serwisu, tak by na trwałe wyeliminować nieprawidłowości.
  6. Testowanie i optymalizacja konwersji – na podstawie pozyskanych danych i ustalonej strategii rozpoczniemy testy i optymalizację współczynnika konwersji.
  7. Raportowanie – wszystkie nasze działania podsumowuje comiesięczny raport. Dzięki temu otrzymujesz stały wgląd w postępy i przebieg wykonywanych przez nas prac.  

Co wpływa na niski współczynnik konwersji i dlaczego należy dbać o CRO?

  • Struktura witryny – organizacja zawartości na Twojej stronie (hierarchia podstron, podział na kategorie).
  • Wygląd graficzny/design strony – kolory i grafiki, które wykorzystałeś w swoim sklepie lub stronie internetowej oraz ich układu.
  • Nawigacja po stronie –połączenia między poszczególnymi podstronami Twojej witryny za pomocą linkowania wewnętrznego.
  • Elementy techniczne – szybkość ładowania strony i jej poszczególnych elementów na różnych urządzeniach.
  • Content – zarówno treści zawarte w opisach kategorii czy produktów, ale także wszystkie komunikaty, które wyświetlają się użytkownikom na Twojej stronie (newsletter, powiadomienia, przyciski, stopka, formularze).
  • Wersja mobilna – kluczowym aspektem jest zapewnienie w wersji mobilnej wszystkich funkcjonalności z wersji desktopowej.
  • Pozycjonowanie SEO – zapewnienie większego ruchu na stronie naturalnie zwiększa szanse na dodatkowe konwersje.

Zobacz jakie mogą być biznesowe przyczyny niskiej konwersji:

Zapytaj o uczciwe SEO / ADS

510 442 282

pomoc@uczciweseo.pl

Wyślij formularz

Umów Konsultacje

Optymalizacja konwersji CRO – zwiększenie wyników z SEO i Google ADS.

Optymalizacja konwersji CRO to doskonałe uzupełnienie dla strategii SEO i kampanii Google ADS. Uczciwe pozycjonowanie oraz reklamy Google ADS pomogą w pozyskaniu większej liczby użytkowników. Z kolei skuteczne działania w zakresie optymalizacji CRO pozwalają zwiększyć liczbę konwersji na Twojej stronie internetowej poprzez poprawę doświadczenia użytkownika i usprawnienia procesu zakupowego. Optymalizacja konwersji pozwala lepiej zrozumieć potrzeby i zachowania klientów, co umożliwia projektować bardziej intuicyjne i przyjazne serwisy internetowe.

Co zyskasz dzięki optymalizacji konwersji?

  • Możliwość szybszego rozwoju biznesu
  • Znalezienie wszystkich błędów krytycznych, istotnych i drobnych błędów UX/UI
  • Zlikwidowanie elementów utrudniających lub uniemożliwiających wykonania określonych działań na stronie
  • Oszczędność czasu i pieniędzy
  • Zwiększenie sprzedaży
  • Poprawa wyników pozycjonowania sklepu lub strony
  • Zwiększenie liczby stałych klientów

Optymalizacja konwersji w e-commerce i na stronie internetowej – dlaczego Uczciwe SEO?

  • Uczciwa współpraca – w każdej chwili możesz zrezygnować
  • Uczciwa umowa – bez ukrytych zapisów i kruczków prawnych
  • Jesteśmy praktykami – nasze działania prowadzimy w oparciu o doświadczenie i wiedzę z zakresu SEO, ADS i e-commerce (prowadziliśmy przez 5 lat własny sklep internetowy)
  • Transparentność działań – każdy miesiąc podsumowujemy szczegółowym raportem
  • Stały kontakt – na bieżąco kontaktujemy się z naszymi partnerami poprzez SLACK, spotkania online i rozmowy telefoniczne
  • Elastyczna współpraca – nasze działania zawsze dostosowujemy do Twojego biznesów oraz celów jakie obecnie mamy realizować

Wznieś swój biznes online na nieosiągalny dotychczas poziom – skorzystaj z uczciwej optymalizacji CRO!

Chcesz uzyskać więcej informacji? Umów się na bezpłatne konsultacje i porozmawiaj z nami o rozwoju Twojego biznesu w sieci.

Poprawa konwersji w sklepie i optymalizacja UX/UI – FAQ

Jak zwiększyć sprzedaż dzięki podniesieniu konwersji?

Sprzedaż = CR (współczynnik konwersji) x AOV (średnia wartość zamówienia) x RUCH (liczba osób odwiedzająca serwis)
Stosując powyższy wzór możesz sprawdzić jak wzrost konwersji (CR) np. z 1% do 2%, zwiększy Twoją sprzedaż o 50% przy założeniu niezmiennego ruchu! Sprawdź ile wydajesz teraz na pozyskiwanie ruchu do serwisu i czy nie warto pomyśleć o zwiększeniu konwersji zamiast ciągłego wydawania na nowy ruch.

Co to jest optymalizacja UX?

UX (User Experience) to pojęcie odnoszące się do doświadczenia użytkownika podczas interakcji z danym produktem, usługą, stroną internetową czy aplikacją. Optymalizacja UX (User Experience Optimization) natomiast to proces doskonalenia tego doświadczenia poprzez różnorodne działania mające na celu zwiększenie satysfakcji i wygody użytkowników podczas korzystania z produktu cyfrowego.

Co to jest optymalizacja UI?

UI (User Interface), czyli interfejs użytkownika, to zbiór elementów serwisu, które umożliwiają Twoim użytkownikom prawidłową interakcje z produktem cyfrowym (stroną, sklepem czy aplikacją). Optymalizacja UI skupia się na poprawie elementów serwisu, które wpływają na interakcje użytkowników z serwisem.

Co to jest współczynnik konwersji (CRO)?

CRO (Conversion Rate Optimization) odnosi się do procesu doskonalenia witryny internetowej lub innej platformy cyfrowej w taki sposób, aby zwiększyć współczynnik konwersji. Optymalizacja konwersji polega na analizie danych, testowaniu różnych elementów strony i wprowadzaniu ulepszeń, które mają na celu zwiększenie efektywności działań marketingowych oraz przekształcenie większej liczby odwiedzających w klientów lub lejek sprzedaży.

Po co przeprowadzać audyt UX i CRO?

Audyt UX i CRO to kompletna analiza, która pozwoli wypunktować wszystkie nieprawidłowości w e-commerce czy na stronie internetowej. W ten sposób można zlokalizować, a następnie zlikwidować wszystkie błędy na stronie, co zaowocuje wzrostem zadowolenia klientów, poprawą konwersji oraz większą liczbą nowych klientów.

Konwersja co to znaczy?

Konwersja oznacza pożądaną akcję lub rezultat, który użytkownik podejmuje na stronie internetowej lub w sklepie online. Może to być realizacja celu biznesowego, taka jak zakup produktu, wypełnienie formularza kontaktowego, subskrypcja newslettera, pobranie pliku, rejestracja na stronie czy też inna pożądana działalność.

Jak liczymy współczynnik konwersji?

Współczynnik konwersji oblicza się jako stosunek liczby wykonanych konwersji do ogólnej liczby interakcji na stronie lub liczby wyświetleń reklamy. Można go wyrazić jako procent lub jako liczbową wartość.
Współczynnik konwersji można obliczyć za pomocą następującego wzoru:
Współczynnik konwersji (%) = (Liczba konwersji / Liczba interakcji) × 100%

Sprzedaż = CR (współczynnik konwersji) x AOV (średnia wartość zamówienia) x RUCH (liczba osób odwiedzająca serwis)
Stosując powyższy wzór możesz sprawdzić jak wzrost konwersji (CR) np. z 1% do 2%, zwiększy Twoją sprzedaż o 50% przy założeniu niezmiennego ruchu! Sprawdź ile wydajesz teraz na pozyskiwanie ruchu do serwisu i czy nie warto pomyśleć o zwiększeniu konwersji zamiast ciągłego wydawania na nowy ruch

UX (User Experience) to pojęcie odnoszące się do doświadczenia użytkownika podczas interakcji z danym produktem, usługą, stroną internetową czy aplikacją. Optymalizacja UX (User Experience Optimization) natomiast to proces doskonalenia tego doświadczenia poprzez różnorodne działania mające na celu zwiększenie satysfakcji i wygody użytkowników podczas korzystania z produktu cyfrowego.

UI (User Interface), czyli interfejs użytkownika, to zbiór elementów serwisu, które umożliwiają Twoim użytkownikom prawidłową interakcje z produktem cyfrowym (stroną, sklepem czy aplikacją). Optymalizacja UI skupia się na poprawie elementów serwisu, które wpływają na interakcje użytkowników z serwisem.

CRO (Conversion Rate Optimization) odnosi się do procesu doskonalenia witryny internetowej lub innej platformy cyfrowej w taki sposób, aby zwiększyć współczynnik konwersji. Optymalizacja konwersji polega na analizie danych, testowaniu różnych elementów strony i wprowadzaniu ulepszeń, które mają na celu zwiększenie efektywności działań marketingowych oraz przekształcenie większej liczby odwiedzających w klientów lub lejek sprzedaży.

Audyt UX i CRO to kompletna analiza, która pozwoli wypunktować wszystkie nieprawidłowości w e-commerce czy na stronie internetowej. W ten sposób można zlokalizować, a następnie zlikwidować wszystkie błędy na stronie, co zaowocuje wzrostem zadowolenia klientów, poprawą konwersji oraz większą liczbą nowych klientów.

Konwersja oznacza pożądaną akcję lub rezultat, który użytkownik podejmuje na stronie internetowej lub w sklepie online. Może to być realizacja celu biznesowego, taka jak zakup produktu, wypełnienie formularza kontaktowego, subskrypcja newslettera, pobranie pliku, rejestracja na stronie czy też inna pożądana działalność.

Współczynnik konwersji oblicza się jako stosunek liczby wykonanych konwersji do ogólnej liczby interakcji na stronie lub liczby wyświetleń reklamy. Można go wyrazić jako procent lub jako liczbową wartość.
Współczynnik konwersji można obliczyć za pomocą następującego wzoru:
Współczynnik konwersji (%) = (Liczba konwersji / Liczba interakcji) × 100%