Uczciwe SEO

Tulisie.pl - Branża dziecięca

Tulisie.pl to sklep, który oferuje nosidełka i chusty dla dzieci oraz akcesoria z nimi związane. Firma kieruje swoją ofertę dla rodziców z dziećmi w wieku od 0 do 4 lat. Sklep działa od niecałych 3 lat. Współpraca z sklepem trwa od samego początku. Ważnym elementem tej branży jest sezonowość, który trwa od kwietnia do października.

Wzrost widoczności w wynikach wyszukiwaniach Google

1.Profil klienta

Exelmedia, jako firma specjalizująca się w marketingu internetowego i e-commerce posiada także własny sklep online. Jest nim sklep internetowy na platformie Shoper – Tulisie.pl. W jego asortymencie dostępne są nosidełka i chusty dla dzieci oraz akcesoria i inne produkty dla najmłodszych. Sklep Tulisie.pl nakierunkowany jest na rodziców z dziećmi w wieku od 0 do 4 lat, jednak posiada on także bogatą ofertę dla rodziców ze starszymi dziećmi. Dużym atutem sklepu jest to, że współpracuje on z najlepszymi producentami nosidełek i akcesoriów dziecięcych, zarówno z Polski, jak i innych krajów. Do partnerów Tulisiów należą m.in.: Isara, Tula, LennyLamb, Zaffiro, Kavka, Kinderkraft, Babylonia, Fidella, REER, TickiT czy BIBS. Sama firma Exelmedia posiada ponad 10 letnie doświadczenie w branży e-commerce, a sklep internetowy Shoper Tulisie.pl z sukcesami działa od ponad 4 lat.

2.Zakres działań

Stworzenie strategii marketingowej dla sklepu Shoper

Prowadzimy skuteczny marketing Shoper, który pomaga w pozyskiwaniu nowych klientów, zwiększeniu sprzedaży, a w efekcie czego – uzyskaniu coraz to wyższych zysków. Zajmujemy się kompleksowym rozwojem sklepu online, poprzez optymalizację pozycjonowania SEO ShoperGoogle Ads Shoper czy optymalizację techniczną Shoper.

Content marketingowy zgodnego z zasadami SEO na podstrony serwis

W ramach content marketingu Shoper dla sklepu Tulisie.pl zajmujemy się tworzeniem wartościowych treści, które są precyzyjne dostosowane do ich odbiorców, w tym przypadku rodziców z małymi dziećmi. Content, który tworzymy wyróżnia się na tle konkurencji i pomaga w bezpośrednim dotarciu do konkretnych klientów.

Całościowa optymalizacja sklepu Shoper przez pozycjonowanie SEO

Jednym z kluczowych aspektów naszej pracy jest efektowne pozycjonowanie Shoper SEO. Dzięki oryginalnej i odpowiednio przeprowadzonej optymalizacji SEO Shoper sklep Tulisie.pl jest jednym z lepiej widocznych e-sklepów z branży dziecięcej w wyszukiwarkach. Jesteśmy także na topowej pozycji w Google, jeśli chodzi o naszą główną kategorię produktów, którymi są nosidełka dziecięce. Doskonale prezentuje to potęgę pozycjonowania SEO dla sklepów Shoper.

Optymalizacja techniczna SEO

Oprócz optymalizacji SEO prowadzimy również pełną optymalizację techniczną Shoper, której celem jest wyeliminowanie wszystkich nieprawidłowości technicznych w sklepie internetowym. Skutecznie usuwamy wszelkie błędy, w tym także te niewidoczne dla oka.

Link building

Nasze działania skupiamy też na link buildingu dla sklepu Shoper, zwanym również linkowaniem. Proces ten jest jednym z elementów pozycjonowania sklepu Shoper, a jego głównym celem jest pozyskanie odnośników do naszego sklepu z innych witryn.

3. Efekty pracy

Prowadzenie sklepu internetowego, a tym bardziej osiąganie zadowalających wyników i utrzymywanie się w czołówce wyszukiwarki wymaga niezwykle wytężonej pracy i poświęcaniu jej wielu godzin każdego dnia. Początkowo może to wydawać się procesem skomplikowanym i niemalże niewykonalnym, jednak Tulisie od samego powstania prowadzone były przez najlepszych specjalistów od marketingu internetowego i e-commerce. Już w trakcie pierwszych dwóch miesięcy od założenia sklepu, jego witryna była w pełni zoptymalizowana pod kątem wyszukiwarki Google. W dalszej kolejności uwaga została skoncentrowana na tworzeniu wartościowych treści (contentu), optymalizowaniu ich pod kątem SEO Shoper, a także budowaniu linkowania wewnętrznego, zewnętrznego czy poprawie meta tagów. Ciężka praca bardzo szybko zaowocowała doskonałymi wynikami w postaci wzrostu widoczności sklepu w Google, zwiększeniu ruchu na stronie, większą liczbą klientów, poprawie sprzedaży i uzyskaniu większych zysków. Efekty te z miesiąca na miesiąc nadal się rozwijały i do tej pory stale notujemy coraz to lepsze wyniki.

W roku 2019 wzmacniane były nasze działania z lat poprzednich. a dodatkowo rozwinięto nowe sposoby dotarcia i pozyskania klientów. Sklep Tulisie widoczny jest teraz także na najpopularniejszych marketplace’ach jak: Allegro, Ebay, EMAG i Empik. Nowe kanały umożliwiają przedstawienie oferty klientom, którzy za pomocą tych platform szukają dla siebie interesujących produktów. W roku 2019 nawiązaliśmy także współpracę z influencerami i doradcami noszenia działającymi w branży dziecięcej. Całość prowadzonych działań umożliwia pokazanie oferty sklep klientom w różnych punktach styku, co przekłada się bezpośrednio na zwiększenie sprzedaży produktów.

Podobnie w roku 2020 zaczęliśmy udoskonalać nasze działania, by wprowadzić Tulisie.pl w czołówkę wyszukiwarek. Na bieżąco odświeżamy treści i dostosowujemy je do aktualnie panujących trendów. Skrupulatnie rozwijamy również naszą ofertę na wspomnianych wcześniej marketplace’ach i portalach aukcyjnych, dzięki czemu stale powiększamy grono klientów. Chcieliśmy także sprawić, aby nasza oferta była interesująca dla większej liczby osób, więc rozszerzyliśmy asortyment sklepu Tulisie. Na ten moment posiadamy bardzo szeroki wybór, zarówno sprzętów do noszenia dzieci, jak i akcesoriów do karmienia, pielęgnacji czy zabawy, ale również zabezpieczenia przed dziećmi i wiele innych. Tulisie stały się sklepem nie tylko dla rodziców niemowlaków, ale również dla rodziców starszych dzieci. Nasza nieustanna praca i starania wszystkich pracowników sprawiły, że sklep Tulisie widocznie się rozwijał i coraz mocniej konkurował z innymi sklepami.  

Za duży sukces możemy uznać rok 2021, w którym nasze wyniki SEO Shoper oraz pozycja w wyszukiwarkach poszybowały w górę. Zanotowaliśmy dwukrotnie lepsze efekty niż w poprzednich latach, co stanowi najlepsze potwierdzenie tego, że ciężka praca i inwestycja w pozycjonowanie SEO sklepu Shoper, a następnie skrupulatna optymalizacja SEO jest procesem jak najbardziej opłacalnym. Jeśli przeanalizujemy raporty Senuto z roku 2020 i 2021 od razu można zauważyć jak duży skok zanotował sklep Tulisie.pl. Jest to widoczne zarówno w przypadku rankingu top 3, top 10 czy top 50 – Tulisie bez przerwy się rozwijają i wyprzedzają kolejnych konkurentów.

Tulisie Case Study 2021

Widoczność według SENUTO – TOP3

 

Widoczność według SENUTO – TOP 10

 

Widoczność według SENUTO – TOP50

 

Tulisie Case Study 2020

Widoczność według SENUTO – TOP3

 

Widoczność według SENUTO – TOP 10

 

Widoczność według SENUTO – TOP50


Tulisie Case Study 2019

Widoczność według SENUTO – Top 3 oraz Top 10

 

Widoczność według SENUTO – Top50

 

Widoczność według Semstorm

 

Tulisie Case Study 2018

Dane z Google Analytics od 10.02.2017 do 30.11.2018

 

Widoczność według SENUTO – Top 3 oraz Top 10

 

Widoczność według SENUTO – Top 50

 

Widoczność według Semstorm

 

II Wzrost sprzedaży E-commerce

1.Profil klienta

Tulisie.pl to sklep, który oferuje nosidełka i chusty dla dzieci oraz akcesoria z nimi związane. Firma kieruje swoją ofertę dla rodziców z dziećmi w wieku od 0 do 4 lat. Sprzedaje swoje produkty najbardziej znanych marek nosidełek: Tula, LennyLamb, Zaffiro, Babylonia, Fidella, Isara oraz Close Parent. Sklep działa od dwóch lat. Współpraca z sklepem trwa od samego początku. Ważnym elementem tej branży jest sezonowość, który trwa od kwietnia do listopada.

2 .Zakres działań

Optymalizacja sklepu Shoper (SEO) oraz pozyskiwanie linków (linkbuilding)

Content Marketing – tworzenie specjalistycznych treści

Reklamy w Google Ads

Reklamy w Facebook Ads

E-mail marketing

Optymalizacja techniczna UX Shoper

Marketing Automation

3. Efekty Współpracy

Od samego początku, sklep wymagał wytężonej pracy oraz poświęcenia wielu godzin aby sklep rozpoczął sprzedawać i był w pełni przygotowany na sezon, który dla tej branży trwa około pół roku. W ciągu dwóch miesięcy, od powstania sklep był przygotowywany do sprzedaży w różnych kanałach: ruch organicznych w Google, Google Ads, Facebook Ads, e-mail marketing. Ostateczny przychód wygenerowany od 10 lutego 2017 do 30 listopada to 2018 to ponad 1 043 000 zł. Współczynnik konwersji wyniósł 1,95%

Dane z Google Analytics od 10.02.2017 do 30.11.2018


Po roku od rozpoczęcia działań marketingowych nadszedł kolejny sezon dla branży nosidełek i chust dla dzieci, dzięki czemu można porównać długoterminowy efekt naszej pracy (okres między kwietniem, a listopadem) Efektem był wzrost współczynnika konwersji o 28% z poziomu 1,71% do 2,19% oraz wzrost przychodów o 208,87% w stosunku do poprzedniego roku. Ostateczny przychód wzrósł z 232 000 zł do ponad 718 000 zł w analogicznym okresie do rok do roku.

Dane z Google Analytics – porównanie w sezonie 2017 – 2018 (kwiecień – listopad)

III Wzrost sprzedaży E-commerce – Google Ads

1.Profil klienta

Tulisie.pl to sklep, który oferuje nosidełka i chusty dla dzieci oraz akcesoria z nimi związane. Firma kieruje swoją ofertę dla rodziców z dziećmi w wieku od 0 do 4 lat. Sprzedaje swoje produkty najbardziej znanych marek nosidełek: Tula, LennyLamb, Zaffiro, Babylonia, Fidella, Isara oraz Close Parent. Sklep działa od dwóch lat. Współpraca z sklepem trwa od samego początku. Ważnym elementem tej branży jest sezonowość, który trwa od kwietnia do listopada.

2 .Zakres działań

Analiza konkurencji

Analiza użytkowników odwiedzających stronę

Research słów kluczowych

Zoptymalizowanie produktów dla pliku produktowego w Google Merchant

Kampanie Google Ads w sieci wyszukiwania

Kampanie Google Ads w sieci produktowej

3. Efekty Współpracy

Ze względu na sezonowość branży nosideł i chust dla dzieci, wzmożona sprzedaż przypada od kwietnia do listopada. Realizując kampanie Google Ads, musieliśmy dokonać dokładnej analizy konkurencji oraz zachowań użytkowników w poprzednim roku aby dokładnie określić profil potencjalnego klienta. Kampanie zostały dokładnie zaplanowane, opierając się na trendach panujących w branży. Kolejnym czynnikiem sukcesu jest stały monitoring i optymalizacja na bieżąco. Na ten moment efekt naszej pracy to: Współczynnik na poziomie 1,65% (stale wzrasta) oraz wygenerowane przychody w wysokości 283 725 718 zł, przy kosztach na reklamach 29 531 zł.

Dane z Google Analytics za okres 1.04.2018 – 30.11.2018

 

Sprawdź Case Study pozostałych naszych klientów