Uczciwe SEO

Strefa Kultury Wrocław

Strefakultury.pl to największy nad dolnym śląsku portal kulturalny, który wyrósł na obchodach 2016 roku Wrocław – Europejska Stolica Kultury. Na działalność Strefy Kultury Wrocław składają się trzy główne filary: miejsca, festiwale i programy.

Strefakultury.pl to oficjalna witryny instytucji Strefa Kultury Wrocław. Na działalność Strefy Kultury Wrocław składają się trzy  filary: miejsca, festiwale i programy, które mają miejsce w Wrocławiu. Klient zgłosił się w celu przeprowadzeniu audytu SEO dla witryny strefakultury.pl oraz prośbą o przeanalizowanie poprawności wdrożenia przekierowań z domeny wroclaw2016.pl na wroclaw2016.strefakultury.pl. Przy okazji audytu zwrócono uwagę na brak wdrożonej analityki internetowej, która pozwoliła by na świadomy rozwój całego projektu.

Zakres działań:

Wdrożenie kompleksowej analityki internetowej

Analiza witryny pod kątem SEO oraz UX przy wykorzystaniu różnorodnych narzędzi

Sprawdzenie stanu Google Search Console oraz Google Analytics

Analiza widoczności w wyszukiwarce Google

Analiza użytkowników odwiedzających stronę

Research słów kluczowych dla klienta w celu stworzenia “Księgi Słów Kluczowych”

Analiza techniczna strony

Analiza  kodu na stronie pod kątem SEO

Analiza treści na stronie pod kątem SEO

Analiza Linków (wewnętrznych i zewnętrznych)

Analiza Konkurencji

Stworzenie instrukcji tworzenia treści pod SEO.

Sprawdzenie mapy przekierowań z domeny “wroclaw2016.pl” na “wroclaw2016.strefakultury.pl”

Efekty współpracy:

Efektem końcowym było stworzenie kompleksowego audytu, który zawierał wyżej wymienione zakresy działań, na podstawie których wykryto problemy witryny. Do samego audytu załączono odpowiednie rozwiązanie, które powinny pozytywnie wpłynąć zarówno na widoczność w wyszukiwarce Google jak i odbiór samych użytkowników korzystających z witryny.

Głównymi problemami, z którymi boryka się serwis to problemy natury technicznej (źle wykonane przekierowania oraz słaby Page Speed strony) oraz źle zoptymalizowana treść. Te elementy zostaną poprawione w pierwszej kolejności. Poprawić należy również mapę przekierowań z “wroclaw2016.pl” na “wroclaw2016.strefakultury.pl”.
Audyt został wykonany w listopadzie 2018 roku. Obecnie strona jest optymalizowana według naszych zaleceń. Efekt współpracy zostanie opublikowany w najbliższym czasie.

Widoczność w Google przed wykonaniem audytu:

Widoczność w Google – Top 3 i Top 10 według Senuto

 

Widoczność w Google – To50 według Senuto

 

Sprawdź Case Study pozostałych naszych klientów