Uczciwe SEO

HWW.pl – Kancelaria prawno-podatkowa w Warszawie 2025

Kancelaria HWW Hewelt Wojnowski Lindner i Wspólnicy to kancelaria prawno-podatkowa z Warszawy specjalizująca się w kompleksowej obsłudze prawnej przedsiębiorców. Pomaga firmom poprzez świadczenie usług doradztwa prawnego i podatkowego na każdym etapie rozwoju przedsiębiorstwa – od początku działalności, poprzez rozwój aż do osiągnięcia kolejnych sukcesów (od start-upu do debiutu na giełdzie).

Poprawa widoczności HWW w wyszukiwarce Google

Profil klienta

Kancelaria HWW opiera swoją działalność głównie na specjalizacji zespołu, który składa się z przedstawicieli wszystkich dziedzin prawa – adwokatów, radców prawnych oraz doradców podatkowych. Zespół Kancelarii angażuje się w obsługę spraw, które wymagają interdyscyplinarnej wiedzy związanej z funkcjonowaniem firm oraz jednostek samorządowych – nie tylko w obszarze prawnym, ale także w dziedzinie zarządzania i ekonomii. Nasza współpraca trwa od marca 2024 roku i sukcesywnie się rozwija.

1. Zakres prowadzonych działań

  • Strategia SEO dla Kancelarii HWW

Współpraca rozpoczęła się od kompleksowego audytu strony internetowej Kancelarii HWW Hewelt Wojnowski Lindner i Wspólnicy, analizy konkurencji oraz identyfikacji grupy docelowej. Na podstawie uzyskanych danych opracowaliśmy strategię SEO, która miała na celu poprawę widoczności w wyszukiwarce, zwiększenie ruchu na stronie oraz pozyskanie nowych klientów.

  • Content marketing i research słów kluczowych

Po opracowaniu indywidualnej strategii SEO, przeprowadziliśmy analizę słów kluczowych oraz przygotowaliśmy księga fraz, które posłużyły do stworzenia nowych treści i optymalizacji treści istniejących już na stronie. Dodatkowo, skupiliśmy się na rozbudowie bloga, który docelowo stał się jednym z kluczowych źródeł ruchu na stronie.

  • Optymalizacja SEO

Kolejnym kluczowym elementem naszych działań była optymalizacja SEO oraz techniczna strony HWW.pl. Analiza pozwoliła nam zidentyfikować błędy i nieprawidłowości, które negatywnie wpływały na pozycjonowanie strony. Natychmiast podjęliśmy działania naprawcze, co zaowocowało poprawą widoczności Kancelarii w wynikach wyszukiwania.

  • Struktura menu

Ważnym elementem pracy nad stroną HWW była rozbudowa struktury menu. Zaproponowaliśmy szczegółowy podział na specjalizacje oraz branże, zgodnie z danymi na temat wyszukiwań użytkowników, a także na te, w których specjalizuje się Kancelaria.

  • Link building – linkowanie

W ramach strategii link building, zoptymalizowaliśmy linkowanie wewnętrzne oraz wypracowaliśmy solidne zaplecze wartościowych linków zewnętrznych, których pulę stale rozszerzamy.

  • Reklamy Google Ads

Ponadto, prowadzimy kampanie Google Ads, które stanowią dodatkowe źródło pozyskiwania klientów i przyczyniają się do zwiększenia wyników sprzedażowych.

Optymalizacja bloga Kancelarii HWW

W ramach projektu dla Kancelarii HWW Hewelt Wojnowski Lindner i Wspólnicy, istotną rolę odegrała pozytywna współpraca między klientem, a naszą agencją. Nasza uwaga została skoncentrowana nad wzajemną pracą nad rozwojem bloga. Z naszej strony przekazaliśmy wskazówki dotyczące tworzenia treści, wprowadziliśmy strukturę menu na blogu, przeprowadziliśmy pogłębiony research tematów oraz na bieżąco optymalizujemy treści, które dostarczają nam prawnicy z Kancelarii. Dzięki tej synergii, uzyskaliśmy treści wysokiej jakości pod kątem pozycjonowania SEO, które jednocześnie są bardzo wartościowe i merytoryczne. Tym samym content na blogu stanowi kluczowe źródło ruchu, a jednocześnie nie jest to wyłącznie pusty ruch, lecz w dużym stopniu przekłada się on na cenne konwersje.

2. Efekty współpracy

Dzięki skutecznej współpracy z Kancelarią HWW Hewelt Wojnowski Lindner i Wspólnicy, udało się zauważalnie poprawić widoczność w internecie, zwiększyć ruch na stronie oraz osiągnąć pozytywne efekty sprzedażowe. Planujemy kontynuować rozwój strony oraz dalsze działania, które pozwolą osiągnąć jeszcze lepsze wyniki w przyszłości.

HWW – Case Study 2025 – widoczność Google Search Console

Skuteczność w wynikach wyszukiwania (w sieci) od 08.08.2023 do 09.12.2024 

HWW – Case Study 2025 – widoczność Ahrefs

Ruch organiczny

Organiczne słowa kluczowe – TOP 1-3

Organiczne słowa kluczowe – TOP 4-10

Organiczne słowa kluczowe – TOP 11-20

Organiczne słowa kluczowe – TOP 21-50

Organiczne słowa kluczowe – TOP 51+

HWW – Case Study 2025 – widoczność Senuto

Widoczność w Google według Senuto – TOP 3

Widoczność w Google według Senuto – TOP 10

Widoczność w Google według Senuto – TOP 50

HWW – Case Study 2025 – konwersje Google Analytics

Sprawdź Case Study pozostałych naszych klientów