Uczciwe SEO

Blog

Jaki system e-commerce dla sklepu w branży dziecięcej?

W czasach maseczek, przyłbic, żelów dezynfekcyjnych i termometrów sporo osób zmieniło swoje dotychczasowe nawyki zakupowe. Rzeczy, po które kiedyś musieli udać się do centrum handlowego, teraz można bezpiecznie, szybko i bez żadnych problemów zamówić w sklepie internetowym. Przedsiębiorcy działający online

Wiedza

Jak pisać skuteczne oferty sprzedażowe? cz. 2 – metody sprzedażowe w praktyce

Część II: Metody sprzedażowe w praktyce Jak wciągnąć czytelnika w treść? ​Poprzednio zajmowaliśmy się elementarnymi zasadami pisania skutecznej oferty sprzedażowej. Aktualnie pragniemy Ci przybliżyć konkretne formuły marketingowe. Jedną z nich jest AIDA. Nazwa AIDA pochodzi od pierwszych liter angielskich słów

Jak pisać skuteczne oferty sprzedażowe? cz. 1 – elementarz

Część I: Elementarne zasady pisania ofert sprzedażowych KI – Klient Idealny – Poznaj swojego klienta Atrakcyjna, sugestywna, zrozumiała, zwięzła i oryginalna – główne cechy skutecznej oferty sprzedażowej. Pisząc swoją ofertę pamiętaj, by nigdy jej nie kierować do jak największej liczby odbiorców.

Exelmedia z zastrzeżonym znakiem towarowym

Nasza agencja zastrzeżonym znakiem towarowym Miło nam poinformować, że nasza agencja uzyskała ochronę znaku towarowego. Od tego momentu logo Exelmedia pojawiać się będzie nieodłącznie z popularnym znakiem R w kółeczku. Decyzja Urzędu Patentowego jest dla na bardzo ważna, ponieważ jeszcze

Wiedza

Dziesięć błędów przy promocji serwisu internetowego

Myśląc o pozycjonowaniu własnej strony internetowej możemy popełnić wiele błędów, których efekty nie zawsze widoczne są od razu. Dobrze wiedzieć, co może przeszkodzić nam w osiągnięciu zamierzonego celu. Poniższa lista nie wyczerpuje tematu, ale zawiera naszym zdaniem najważniejsze błędy, których

Wiedza

Czy pozycjonowanie ma sens?

Dlaczego warto inwestować w pozycjonowanie? Czy pozycjonowanie stron i sklepów ma sens? Pozycjonowanie stron internetowych to proces optymalizacji treści, techniki oraz linków w celu osiągnięcia wyższej pozycji w wynikach wyszukiwania. Dzięki skutecznemu pozycjonowaniu, strona internetowa może być bardziej widoczna dla

7 Kroków do pustego koszyka

7 Kroków do pustego koszyka Jak odróżnić się w dzisiejszych czasach od konkurencji? Wielu właścicieli e-sklepów zadaje sobie to pytanie coraz częściej, ponieważ słupki z liczbą nowych podmiotów e-commerce stale wzrasta, a co za tym idzie powiększa się także ilość

Wiedza

7 głównych błędów w analityce sklepu internetowego

7 głównych błędów w analityce sklepu internetowego Ciągła ewolucja systemów informatycznych i e-commerce sprawiła, że obecnie każdy prowadzący jakąkolwiek sprzedaż online posiada swobodny dostęp do specjalistycznych narzędzi analitycznych. Mają one pomóc w jak najlepszej optymalizacji działań biznesu w Internecie na